Weer thuis - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

09 Juni 2013 | Nederland, Kilder

We zitten heerlijk op een terrasje in het zonnetje in ’s-Heerenberg als we worden aangesproken door Diny: “Zijn jullie al terug?”
“Al een week. Afgelopen zondag zijn we thuisgekomen.”
“Ja, Sjaak zei het al, maar ik wilde het niet geloven. Ik zei tegen hem: ‘Hetty schrijft altijd nog een stukje als ze weer thuis zijn en dat stukje heb ik nog niet gezien.’”

Ach hemel, wat een verzuim van mijn kant. Ik vond al die lieve reacties op mijn verhaal over de laatste dag op IJsland een mooie afsluiting. Maar blijkbaar was het niet helemaal duidelijk dat dat ook het einde was van mijn reisverslag.

“Ik zal alsnog een kort stukje schrijven,” zeg ik later tegen Henk. “Dan kan ik iedereen laten weten dat de terugreis met de boot prima verlopen is en dat ik alleen de eerste dag mijn reispillen heb ingenomen. Ik ga vanavond nog schrijven.”
“Dan moet je iedereen ook even bedanken voor de leuke reacties,” zegt Henk.
"Dat doe ik zeker," zeg ik, want al die reacties maken het schrijven van een reisverslag extra leuk.

Dus lieve lezers: We zijn weer veilig en wel thuis. Leuk dat jullie met ons meegeleefd hebben en heel hartelijk bedankt voor alle reacties!

• 09 Juni 2013 - 23:11

Els:

Beste mensen, we hebben het reisverslag belangstellend gelezen, en IJsland is voorlopig van het " to-see" lijstje geschrapt, althans een paar plaatsen gezakt. In ieder geval nooit in de maand mei. Brrrrrrr.

• 10 Juni 2013 - 11:02

Lucia Van Der Steen:

Hallo Hetty en Henk,

Ik heb zeker van jullie reisverslagen genoten en zie uit naar weer een nieuw reisverslag van jullie.
    Fijn dat jullie weer thuis zijn.

• 10 Juni 2013 - 11:32

Romana:

Hoi Hetty en Henk,

Welkom terug thuis. Ik had (zo dacht ik...:() een reactie op je laatste verslag geschreven...ik denk dat ik niet op verzenden had gedrukt.
    Fijn Hetty dat het met de terugreis op de boot beter is gegaan!
    Bedankt voor alle leuke verslagen en foto's van jullie IJsland-avontuur. Ben benieuwd naar jullie volgende plannen!
    Geniet van het zonnetje hier in Nederland...hoewel vandaag laat die zich nog niet zien.
    Groetjes
    Romana

• 10 Juni 2013 - 13:49

Moniek:

Joe-hoe, Hetty en Henk

Fijn dat jullie weer heel thuis zijn!
    Groetjes Ron en Moniek.

• 14 Juni 2013 - 21:10

Erny:

Heb mijn laptop even aan de kant gezet en zie nu het aller- allerlaatste bericht. Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn. Wij vertrekken morgen naar Italie voor twee weken. Geen wereldreis, maar weer even bijtanken.
    Spreken we na mijn vakantie weer wat af Hetty?
    Tot dan.
    groetjes Erny

• 29 Juli 2013 - 12:12

Lera Shvets:

Hi! We met shortly a year ago on Baikal. I am very excited to write about an article about you for a Russian travel magazine (www.moya-planeta.ru) . Can you please let me know how to reach you via email?

• 29 Juli 2013 - 15:35

Hetty En Henk:

Hello Lera,
    You can reach us at hettyjanssen1@live.nl
    I don't remember your name, we met a lot of people during travelling. Can you describe where we met?
    Best wishes, Hetty

• 02 Augustus 2013 - 10:21

Bé En Magriet:

Hoi Hetty en Henk,
    We zien dat jullie ook weer thuis zijn en kunnen genieten van het Nederlandse weer.
    Tussen jullie reis en die van ons zat denk ik wel een verschil van 25 gr. !!!!
    Mooie foto's en verhalen van jullie!!! weer genieten !
    groetjes en tot ziens Bé en Magriet