Bigfoot meets Bigfoot - Reisverslag uit Colfax, Verenigde Staten van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu Bigfoot meets Bigfoot - Reisverslag uit Colfax, Verenigde Staten van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu

Bigfoot meets Bigfoot

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

24 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Colfax

We hebben hem gezien! De Bigfoot. De sasquatch, de aapmens met de grote voeten.
We krijgen vaak de vraag of we op zoek zijn naar de Bigfoot, als ze het logo op de auto zien. Dan zeg ik altijd weer hetzelfde: “Nee, ik heb hem al gevonden.” Mensen kijken me dan meestal een beetje ongelovig aan. Ik zeg altijd: “Hij zit binnen, heus, ik heb hem gevonden en hij is hier.” Meestal verschijnt Henk dan ten tonele en laat zijn voeten maat 50 zien. “Kijk maar, Bigfoot,” zeg ik dan en dan moeten we altijd lachen.
Vaak horen we ook dat men ons op TV heeft gezien, op Discovery Channel. Eerst ontkende ik dat altijd, maar mensen zeggen vaak: Jawel, echt, ik heb jullie gezien. Om van deze discussie af te zijn bevestig ik tegenwoordig deze opmerking, wat een grote voldoening geeft bij degene die ons gezien heeft. Ze lachen dan trots, maken wat foto’s van de Bigfoot en plaatsen die ongetwijfeld op Facebook. Want we horen ook vaak: “Ik heb jullie op Facebook gezien.”
Ik roep steeds verheugd: “Like us on Facebook at Bigfoot dot NL.”
En nu zijn we hem echt tegengekomen. Hij stond langs de kant van de weg, de Bigfoot. We hebben de auto er achter gezet en hebben foto’s genomen. Dit is DE foto voor onze FB site. Henk met Bigfoot, Hetty met Bigfoot, en Bigfoot met Bigfoot. Nog even kiezen welke de leukste is, maar ik denk dat ik dat al weet.
Bigfoot meets Bigfoot, het heeft zo moeten zijn.

• 24 Augustus 2014 - 18:20

Hetty:

Haha leuk!! En Henk maat 50, pffff... autobanden op maat knippen en onderbinden...

• 24 Augustus 2014 - 21:30

Erny:

Nou Hetty, de keuze is niet moeilijk hoor!

• 27 Mei 2017 - 08:22

Vincent:

Beste Henk,

We hebben in Agadir staan praten. Ik beownderde de bevestiging van je trap op diverse plekken aan je opbouw. Welk systeem is dat?

Groet'n oet Twente,

Vincent Kuiper