De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

29 April 2010 | Nederland, Kilder

Wanneer je met een camper gaat rondreizen, neem je als het ware je eigen huisje mee. Het huis moet dus op orde zijn, de linnenkast en provisiekast gevuld en wat je niet hebt moet je nog aanschaffen.
Vandaag heb ik mijn reisverslag 'aangeschaft', dat wil zeggen dat ik besloten heb om deze site te kiezen en direct maar extra fotoruimte te bestellen. Alle sites die ik bekeken heb hadden wel voor- en nadelen en ieder programma moet je even leren bedienen.
Iedereen die ons gaat volgen kan zich dus iedere keer weer afvragen: Hettyenhenk.waarbenjij.nu ???

• 04 Mei 2010 - 14:11

Olga:

Hé Hetty,

Camper ingeladen, op naar de zon, zou ik zeggen!! Ga er heerlijk van genieten, en leuk dat we jullie kunnen volgen!! Ik wist helemaal niet dat zoiets bestond (zo'n site)!! groetjes, Olga

• 04 Mei 2010 - 20:30

Roompje:

He Hetty en Henk,
    Ik zal jullie op de voet volgen...hahaha.
    Leuk dat we zo een beetje met jullie samen 'mee kunnen reizen'.

• 05 Mei 2010 - 08:43

Ingrid:

Hoi H&H,
    Heb jullie gevonden. Heel veel plezier en tot na de vakantie. Groetjes uit Breda

• 08 Mei 2010 - 08:37

Folkert En Netty:

Hoi vakantiegangers, gaaf hoor en ik denk dat jullie wel met die hele mooie MAN camper gaan! Nu geniet ervan en wij volgen jullie op de voet. Tot in juni. Plezier maken>>>

• 08 Mei 2010 - 10:46

Berry & Cora:

ha die Hetty en Henk, jullie krijgen zeker een leuke vakantie met jullie Big Foot. Als de start goed is dan volgt de rest vanzelf. Veel plezier!

• 08 Mei 2010 - 12:03

Benne:

Leuk om jullie te kunnen volgen;ben benieuwd naar jullie reiservaringen met de truck.Veel plezier en avontuur toegewenst en Hetty laat henk maar gaan!

• 08 Mei 2010 - 15:42

Dave & Anne-Marie:

Hoi,

Wat een ontzettend gave wagen, daar kun je niet alleen Europa, maar de hele wereld mee rond.

Ontzettend veel plezier, geniet ervan en we zijn benieuwd naar de foto's en verhalen.

• 08 Mei 2010 - 22:45

Theo / Wil:

hoi Hetty en Henk
    heel veel succes met jullie reis, wij proberen jullie zo goed mogelijk te volgen .Dus wij blijven jullie volgen
    ..Kusjes Theo en Wil

• 10 Mei 2010 - 09:53

Roompje:

Hallo Hetty en Henk,
    Het is mij niet meer gelukt om afgelopen vrijdag bellen. Was zelf bezig met voorbereidingen voor Veere. Ben daar in het weekend geweest. Peter is gebleven en ik lekker een paar dagen voor mezelf hier in Drunen.
    Nou...heel veel plezier met jullie reis door Europa. Doe voorzichtig en laat maar snel iets weten hoe het gaat.
    Liefs en xx Romana & Peter

• 12 Mei 2010 - 08:23

Dorine:

Ha Hetty en Henk,

Als het goed is zijn jullie nu al een eind op weg, geniet er maar lekker van!!! Ben benieuwd naar jullie avonturen...
    Groetjes,
    Dorine

• 12 Mei 2010 - 20:38

Mirjam:

Geen veiliger plek dan onder toeziend oog van Maria! Maar of zij je ook kan helpen Henk met dat trapje?.....

Veel plezier! Noteer je alle euvels/missers van/aan de kar? Stel me een lijstje in de cabine voor... met plussen en minnen.

Houdoeoeoeoe!!!