Halifax - Reisverslag uit Halifax, Canada van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu Halifax - Reisverslag uit Halifax, Canada van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu

Halifax

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

13 Mei 2014 | Canada, Halifax

Onze dag is vandaag vroeg begonnen: om 6 uur zijn we allebei klaarwakker. Het is voor mijn gevoel vijf uur later, omdat we terug in de tijd zijn gevlogen. Gisteravond hebben we het daarom ook maar erg laat gemaakt, om 21.00 uur lagen we er in….

Voordeel is dat we vanmorgen uitgebreid hebben gebadderd en ontbeten, en toch al om half 9 bij het boekingsbureau waren om de eerste papieren op te halen. Vervolgens naar de douane en toen met een taxi richting haven waar onze auto was. Als we op de taxi wachten komen Rob en Nettie juist aanlopen, zij volgen dezelfde route voor hun auto die toevallig op dezelfde boot als de onze stond. We wisten wel dat zij ook naar Canada gingen, maar het is wel sterk dat we een andere planning hebben maar door omboeken en vertragingen elkaar dan ook nog tegen het lijf lopen. Zij gaan een reis maken die te volgen is op www.GeoCruiser.nl .

Nu staan we met de Bigfoot voor ons hotelletje in Halifax en we zijn aan het settelen. Dat wil zeggen: ik heb internetverbinding en zit dus achter de laptop, Henk is de watertank aan het vullen met vers water, hij controleert of alles werkt en reorganiseert nog het een en ander. Wat een prettig gevoel om weer thuis te zijn. Morgen gaan we rijden.

• 13 Mei 2014 - 22:05

Gerda/zeeland:

Goeie reis en ik ga jullie volgen de komende tijd.

• 13 Mei 2014 - 22:10

Romana:

Hallo samen....fijn dat jullie goed zijn aangekomen...en de Bigfoot natuurlijk ook.

Nu kan jullie grote reis door Canada/Amerika beginnen.

Groetjes Romana

• 15 Mei 2014 - 09:38

Rosalie:

Heel veel plezier gewenst, Hetty en Henk. Dat jullie maar mooie avonturen mogen beleven met jullie Bigfoot.

• 15 Mei 2014 - 20:27

Sjaak & Dinie.:

We Wensen jullie veel plezier en een goede en mooie reis.
    Groetjes Sjaak &Dinie.

• 15 Mei 2014 - 20:53

Cecile:

Lieve Henk en Hetty,
    Nog maar net zie ik dat de link naar deze site in mijn map SPAM terecht was gekomen. Maar dat kan niet...ik wil jullie wel al die tijd volgen. Ik ben heel blij dat jullie eindelijk weer zijn verenigd met jullie trouwe Bigfoot en dat de reis nu daadwerkelijk is begonnen. Mooie foto van je Hetty! Heel veel plezier en mooie avonturen wens ik jullie. Mijn eigen avontuur start over drie dagen! De komende weken horen jullie dus niets van mij, maar als ik weer in Nederland ben, zal ik jullie weer op de voet gaan volgen. Als dat nou eens zou kunnen :)
    Dikke knuffels van Cecile

• 19 Mei 2014 - 22:41

Erny Meij:

Hijg, hijg, puf puf, ben een beetje laat, ja hoor ook ik wil jullie volgen hoor!
    Toi,toi, toi.
    Maak er een topreis van.
    Liefs Erny