Thuis - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

01 Januari 2012 | Nederland, Kilder

We zijn weer thuis. Dat was natuurlijk iedereen al duidelijk, maar goed, het laatste stuk van het verhaal mag niet ontbreken dus vandaar deze zin: we zijn weer thuis.
De laatste dagen van onze reis zijn ook nog zeer aangenaam geweest. We hebben de nachten doorgebracht in Uskoplje en Kristinja (15 en 16 december Servië ), vlak bij München (17 december en Winterberg (18 december). Wat een sneeuwlandschap hebben we onderweg gezien, die laatste dagen. Schitterend gewoon. Het weer nodigde niet zo uit om buiten te zijn en ik kreeg het een beetje op mijn heupen: ik wilde naar huis. Ik had het gevoel dat ik de post moest zien, dat ik voor de kerst nog een en ander moest regelen en vandaar dat we er een beetje de vaart in hebben gezet. Eenmaal thuis bleek het reuze mee te vallen met dat geregel en dat stelde me weer gerust. Toen de post was doorgenomen kon ik met een gerust hart naar Dortmund, naar Gerd en Kathrin die we de vorige vakantie hebben ontmoet. We hadden afgesproken om hen aan het eind van onze reis een bezoek te brengen. Met deze twee leuke mensen gaan we naar de Kerstmarkt en zien we de grootste Kerstboom van, tja, van wat ook al weer? Van Duitsland? Laten we het daar maar op houden.
Thuis zetten we de kerstboom ook weer op, en dan zitten we voor we het weten al weer in het nieuwe jaar. Het jaar waarin we weer een grote reis plannen naar Mongolië en daarnaast zullen we er vast nog wel een keer er op uit trekken.
Lieve mensen, dat was het weer deze reis. Dank voor jullie reacties! Een goed, gezond en gelukkig 2012 en tot mijn volgend reisverslag.

  • 02 Januari 2012 - 14:52

    Moniek:

    Jullie ook een goed, gezond en gelukkig 2012.

    Toch wel lekker zo'n pak sneeuw .
    En straks wil ik weer alles horen over Mongolië .Ik hoop dat het een mooi jaar gaat worden ,waar we met plezier aan terug denken.
    Willen jullie nog een klein reisje maken ? Ook dit jaar staat hier de koffie altijd klaar .!

  • 02 Januari 2012 - 14:52

    Moniek:

    Jullie ook een goed, gezond en gelukkig 2012.

    Toch wel lekker zo'n pak sneeuw .
    En straks wil ik weer alles horen over Mongolië .Ik hoop dat het een mooi jaar gaat worden ,waar we met plezier aan terug denken.
    Willen jullie nog een klein reisje maken ? Ook dit jaar staat hier de koffie altijd klaar .!

  • 02 Januari 2012 - 15:06

    Moniek:

    Tja,..De computer bleef hangen. Nu heb je mijn bericht 2 maal. Maar dat geld dus ook voor de koffie.

    Liefs Moniek

  • 02 Januari 2012 - 19:47

    Erny:

    Hoi hoi, ben een beetje laat met mijn reactie. Bedankt voor alle reisverhalen heb er erg van genoten. Ook bedankt voor jullie kaart. Wil graag nog een keer jullie adres in Kilder, heel dom ben ik kwijt. Maar, o jee, natuurlijk allereerst nog de allerbeste wensen voor dit jaar. Zo te zien zit er alweer een nieuwe reis in de koker, de pret gaat dit jaar dus weer opnieuw beginnen. Je weet dat ik een trouwe volgelinge ben, ik reis graag weer met jullie mee. Hoop nog een keer op een live contact. Ben de eerste twee weken van januari nog volop aan het werk, daarna gelukkig weer de vrijdagmiddagen vrij. Tot gauw.
    liefs en groetjes Erny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kilder

Turkije, thuisland van Sint Nicolaas

Recente Reisverslagen:

01 Januari 2012

Thuis

15 December 2011

Kerk in aanbouw en oponthoud

13 December 2011

In de wolken

12 December 2011

Bitova en Skopje

09 December 2011

Katoen, eten zonder bord en een poging tot ...
Hetty

Actief sinds 07 Dec. 2009
Verslag gelezen: 698
Totaal aantal bezoekers 473356

Voorgaande reizen:

13 Mei 2018 - 17 Juni 2018

Scandinavie

14 Maart 2017 - 17 Mei 2017

Marokko 2017

01 September 2015 - 31 Oktober 2015

United Kingdom and more...

05 December 2014 - 14 Februari 2015

Verenigde Staten

07 Mei 2014 - 28 November 2014

Canada en Amerika

25 April 2013 - 03 Juni 2013

IJsland

23 Juli 2012 - 03 Oktober 2012

Rusland en Mongolie

12 November 2011 - 24 December 2011

Turkije, thuisland van Sint Nicolaas

18 Augustus 2011 - 11 September 2011

Reis zonder reisdoel, augustus 2011

31 Maart 2011 - 30 April 2011

2011 Marokko

15 Augustus 2010 - 10 Oktober 2010

Rondreis Rusland en Mongolie

08 Mei 2010 - 13 Juni 2010

Met grote voeten door Europa

Landen bezocht: