In zee - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu In zee - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu

In zee

Blijf op de hoogte en volg Hetty

27 Maart 2014 | Nederland, Kilder

Nog vier weken, dan vliegen we de grote plas over. Het komt nu echt dichterbij...soms krijg ik er buikpijn van, dan weer kijk ik er naar uit.

Ik probeer voor mijn ouders de ding zo goed mogelijk te regelen. Alles wat me voor de voeten komt pak ik direct op. Mijn lijstje voor de mantelzorgers is klaar en vandaag heb ik hierover een gesprek gehad met de thuiszorg. Dan weten zij ook wie wat doet en wanneer. Dat is wel prettig.
Tijdens dit gesprek werd geopperd dat mijn vader zou kunnen beeldbellen met de thuiszorg, zodat er extra contactmomenten ingezet kunnen worden. Direct na dat gesprek heb ik internet voor mijn ouders besteld. Iedere keer is er toch nog wat te regelen!
Ze weten het nog niet maar vanaf 23 april kunnen ze online. Misschien kan ik nog een laptop of tablet bij ze achterlaten, met een beetje hulp van anderen kunnen ze dan onze reisverslagen lezen. Dat zou wel leuk zijn.

Wat de Bigfoot betreft, het aggregaat dat wat problemen vertoonde, is vervangen. We hebben het idee dat alles nu in orde moet zijn. Daar gaan we voorlopig van uit, alhoewel ervaringen uit het verleden ons leren dat dat geen garantie is voor de toekomst. Ik heb veel MAN-garages in Rusland en Siberië van zeer dichtbij gezien…

Vandaag heb ik ook de verzekering voor onze Bigfoot afgesloten. Dat was nog niet eenvoudig. We hebben nu eenmaal geen normale camper en geen enkele verzekering wilde ons accepteren, alleen de maatschappij waarmee we varen. Die is aardig aan de prijs maar beter dat, dan geen verzekering.
Daarom heb ik de sehr geehrte Frau Grabo laten weten dat we met hen in zee gaan. Letterlijk en figuurlijk. Frau Grabo wilde dan naast de formulieren ook wel graag foto’s van binnen- en buitenkant. Die heb ik haar gestuurd. En omdat ik weet dat veel van onze lezers daar nieuwsgierig naar zijn, zet ik onze binnenkant ook op de site. O ja, en ook onze nieuwe kruimeldief en de vernuftige bankschroef. We gaan zeer goed voorbereid op reis!


  • 28 Maart 2014 - 11:29

    Rianne:

    Hallo Hetty,
    Leuk weer om te lezen!
    Herkenbaar ook het gevoel voor je
    zo lang weg gaat.
    Ik wens jullie een hele goede reis.
    Geniet ervan.
    Groetjes
    Rianne

  • 29 Maart 2014 - 10:01

    Luc Van Den Broeck:

    alvast een goede reis gewenst. Wij hebben in 2004 de Niagara Falls en MOntreal bezocht. Als je vanuit de States Canada binnenrijdt, zeker het Franstalig gedeelte, lijkt het wel alsof je terug in Europa bent. Het is echt een andere wereld.

  • 29 Maart 2014 - 13:10

    Rosalie:

    Leuk om de bigfoot van binnen te zien. Het ziet er comfortabel uit. Veel succes met het regelen van de laatste dingen, voordat jullie op reis gaan.

  • 16 April 2014 - 20:10

    Katinka Den Hartog:

    Hoi Hetty!!
    Ik was je even uit het oog verloren, maar nieuwsgierig als ik ben, zie ik tot mijn vreugde dat je weer een geweldig avontuur tegemoet gaat!
    Voor als ik het vergeet te zeggen: ik wens je een fantastische tijd toe, met een Bigfoot die jullie niet in de steek laat!!!
    Hartelijke groetjes namens de hele praktijk,
    Katinka, tandartspraktijk Hatert, Nijmegen.

  • 29 April 2014 - 19:35

    Romana:

    Hallo lieve mensen,

    Volgens mij zijn jullie nu op weg naar Canada??

    Ik wens jullie een onvergetelijke tijd toe in dit mooie grote land. Veel plezier samen en geniet weer van al het moois wat jullie tegen ongetwijfeld tegen zal komen.

    En Meneer Bigfoot....doe je best he!!!

    Ik zal jullie verslagen weer gaan volgen en zo een beetje met jullie meereizen en meegenieten!

    Liefs Romana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kilder

Hetty

Actief sinds 07 Dec. 2009
Verslag gelezen: 849
Totaal aantal bezoekers 473626

Voorgaande reizen:

13 Mei 2018 - 17 Juni 2018

Scandinavie

14 Maart 2017 - 17 Mei 2017

Marokko 2017

01 September 2015 - 31 Oktober 2015

United Kingdom and more...

05 December 2014 - 14 Februari 2015

Verenigde Staten

07 Mei 2014 - 28 November 2014

Canada en Amerika

25 April 2013 - 03 Juni 2013

IJsland

23 Juli 2012 - 03 Oktober 2012

Rusland en Mongolie

12 November 2011 - 24 December 2011

Turkije, thuisland van Sint Nicolaas

18 Augustus 2011 - 11 September 2011

Reis zonder reisdoel, augustus 2011

31 Maart 2011 - 30 April 2011

2011 Marokko

15 Augustus 2010 - 10 Oktober 2010

Rondreis Rusland en Mongolie

08 Mei 2010 - 13 Juni 2010

Met grote voeten door Europa

Landen bezocht: