Nog meer voorbereidingen - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu Nog meer voorbereidingen - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu

Nog meer voorbereidingen

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

28 April 2012 | Nederland, Kilder

We zijn weer bij elkaar.
De samenstelling van de groep is iets gewijzigd; Bob en Karin zijn helaas door omstandigheden afgevallen en er hebben zich twee nieuwe mensen aangemeld: Jos en Maria. Het is opvallend hoe makkelijk ze aanschuiven en opgenomen worden in de groep. Ik heb niet het gevoel dat ze vandaag voor het eerst zijn, terwijl dat wel het geval is. Ze zijn enthousiast en wij (de 'oude' garde) zijn dat ook. We bespreken weer een groot aantal zaken, waaronder de route die we gaan nemen, de spullen die meemoeten en ook de dingen die we niet mee hoeven te nemen.
Iemand merk op: 'Ik heb het gevoel dat dit de mooiste reis van mijn leven gaat worden.'

Daar proosten we dan maar op, na afloop van het officiele gedeelte. We zullen nog één keer bij elkaar komen, ruim twee weken voor vertrek, en dan komt iedereen met de auto die de reis naar Mongolie zal maken.
We krijgen er steeds meer zin in!

• 01 Juni 2012 - 06:30

Annehilde :

Kay
    we elkaar gesproken bij Tina en Kees. Nu zij wij al 1 dag terug in UB ( Ulan Batar) Gisteren bij cafe A"dam kwamen we 4 Heren tegen uit onze regio ze reizen ook door Mongolie met een Rolls Royce en een Mercedes.
    Er was al veel mis gelopen , maar ik ving steeds maar stukjes van hun gesprek op. Het was erg druk , maar ik dacht wel dit moeten ze in Nederland weten , dat kan veel voorkomen.
    Om de detail te weten ga ik nu hun Blog lezen! hierbij stuur ik die door naar jullie.
    SPYR2012.blogspot.com
    Naar het hondenvoer ga ik nog navragen. Verder veel reis plezier

• 29 Juni 2012 - 09:34

Els Kors:

Hallo Henk en Hetty,
    Al kennen we elkaar niet echt, toch volg ik graag jullie reisverslagen. Net zoals ik jullie Turkije reis heb gevolgd, prachtige verhalen, leuk geschreven. We hebben elkaar ontmoet op de Toyota Landcruiserdag, waar jij, Hetty, vertelde van de grote dag VOOR de grote reis. Ik weet niet meer de preciese datum, maar in ieder geval van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.
    Wij hopen er bij een volgende reis eens bij te zijn.
    Hartelijke groet, Els Kors

• 30 Juni 2012 - 12:34

Hetty En Henk:

Dag Els,
    Bedankt voor je goede wensen en leuk dat je je ons nog herinnert. Ik moet bekennen dat ik zoveel mensen heb gesproken op die dag, dat ik jou niet meer voor de geest kan halen.
    De dag waar je op doelt, is 4 dagen voor ons vertrek, op 20 juli om precies te zijn.
    En leuk dat je er een volgende keer bij wilt zijn.
    Groetjes van Hetty