Here we go again! - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Kilder, Nederland van Hetty Vollenbroek-Janssen - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty

02 December 2014 | Nederland, Kilder

Opeens weten we het: we vervolgen onze reis!

Het heeft even geduurd want we hadden het druk, maar vijf december is het dan toch weer zo ver: we vertrekken. We hebben de laatste weken angstvallig de weersberichten in de gaten gehouden omdat we via het nieuws hoorden van enorme hoeveelheden sneeuw die in de Verenigde Staten zijn gevallen. Zo veel sneeuw was er in jaren nog niet geweest in November. Maar in de buurt van Toronto is het allemaal nog goed te doen. Daar staat onze Bigfoot op ons te wachten. Hij staat bij Johannes Veldman, die een groot tuindersbedrijf heeft op een uur rijden van Toronto. Omdat het wat langer duurde voor we terug kwamen, heeft Johannes voor de zekerheid onze auto binnen gezet en het water afgetapt, zodat we geen risico zouden lopen op kapot gevroren waterleidingen. De temperaturen daar schommelen nu rond het vriespunt.

Henk heeft met de MAN dealer geregeld dat we een monteur meekrijgen die de storing van de auto kan verhelpen. Dat kan alleen met behulp van een MAN-computer, dat is een nadeel van alle moderne technieken. Maar zeg nou zelf, wat een service dan toch weer!
Johannes weet al van onze komst en hij zorgt er voor dat we opgehaald worden van het vliegveld. Ook weer zo goed geregeld en fijn om te weten.

Met een vreemde knoop in mijn maag heb ik de tickets geboekt. Ik vind het toch altijd weer heel erg spannend om via internet met enkele drukken op de knop zo’n reis te betalen. De gedachte: ‘ik doe het toch wel allemaal goed’ speelt steeds door mijn hoofd. Omdat we zo kort voor vertrek hebben geboekt, was ik ook erg benauwd of het nog zou lukken extra beenruimte voor Henk en mij te regelen. Maar gelukkig: we hebben seats met extra space en op het ticket staat dat we naar Toronto gaan. Moet allemaal weer goed komen!

• 02 December 2014 - 09:28

Piet En Marian:

Hallo hetty en henk
    Wij wensen jullie een hele fijne voortzetting van jullie reis.

• 02 December 2014 - 09:31

Hetty:

Jippie, life goes on!! Haha!
    Heerlijk vooruitzicht. Succes met de laatste voorbereidingen, een goede reis en een mooie voortzetting van jullie big trip!!! Vergeet de oorwarmers niet ;-)

• 02 December 2014 - 13:01

Luc Van Den Broeck:

Of om het op zijn Frans te zeggen (wat jullie Nederlanders toch zo graag doen) bonne contination :-)

• 02 December 2014 - 13:22

Romana:

Natuurlijk komt het allemaal goed!!

Goede reis naar Toronto en dan op naar de warmere plekjes!
    Veel plezier weer samen!
    Groetjes Romana

• 02 December 2014 - 13:26

Erny:

Dag lieve luitjes,
    Veel plezier met het vervolg van jullie reis, hoop dat er weinig of geen strubbelingen komen, en Hetty, prima gedaan hoor, jullie komen vast goed aan op de plaats van bestemming.
    Ga met veel plezier jullie avonturen weer volgen.
    Bon voyage!
    liefs Erny

• 02 December 2014 - 18:53

Moniek:

Ho ho ho, op naar een witte kerst!
    Veel plezier daar en een goede reis.
    Liefs Moniek.

• 02 December 2014 - 18:56

Benne:

Fantastische voortzetting van jullie reis toegewenst .We gaan jullie weer volgen,mvg Benne

• 03 December 2014 - 10:06

Gonnie:

Hoop dat jullie een fijne tijd gaan hebben, met lots of space op alle mogelijke manieren!

• 03 December 2014 - 13:46

Heleen Smit:

Hallo Hetty en Henk, Wat dapper dat jullie weer op reis gaan en dat met de winterkou! Veel succes en geniet ervan en een bijzondere decembermaand toegewenst
    Groet van Heleen Smit

• 09 December 2014 - 09:41

Rosalie:

Wat ontzettend leuk dat jullie weer op pad zijn. Ik ga jullie absoluut volgen! Ik vind het ook altijd erg spannend om een vlucht te boeken. Gelukkig heeft Merijn hier niet zo'n moeite mee, dus dat nam voor mij wat druk weg tijdens onze reis. :) Geniet saampjes!! Liefs